Ο καλύτερος τρόπος για να αντιμετωπίσεις έναν πειρασμό, είναι να ενδώσεις. Όσκαρ Ουάϊλντ

Παρασκευή 9 Οκτωβρίου 2009

Πόσες φορές την εβδομάδα κάνετε πρωϊνό sex;

"Το πρωινό σεξ δύο φορές την εβδομάδα αυξάνει το IgA, ένα αντίσωμα που μας προστατεύει από τα μικρόβια....
Προσοχή, όμως! Η υπερβολή, δηλαδή το καθημερινό σεξ το πρωί, μπορεί να μειώσει τις φυσικές αντιστάσεις του οργανισμού μας, οπότε ας μην το... παρακάνουμε"
Συμπέρασμα: Το πρωινό σεξ κάνει καλό στην υγεία - Πηγή: ΜEN 24



Τώρα, η δική μου απορία της ημέρας: Εσείς, πόσες φορές την εβδομάδα κάνετε sex;

Όχι τίποτα άλλο δηλαδή, αλλά για να μαθαίνουμε πως αντιμετωπίζετε το σεξ σε περίοδο κρίσης! χι χι

6 σχόλια:

Uid είπε...

Εγώ θα ρωτούσα, αν μαζέψετε το sex που κάνετε σε ένα χρόνο, αν θα συμπληρώνει βδομάδα...
:)))

Καλημέρα

Savvina είπε...

Καλησπέρα sourgelo.
Η γνώμη μου είναι ότι αν κάνεις συχνά sex με τον σύντροφό σου ξελαμπικάρει ο εγκέφαλος και σκέφτεται πιο λογικά.
Εμείς το τιμάμε πολύ συχνά αυτό το άθλημα, παρά την κρίση.....
Συνιστώ αυτή την συνταγή σε όλους....
Καλό Σ/Κ.
Καλό σου βράδυ.

Σούργελο είπε...

Όσιρη,
Μα υπάρχουν άνθρωποι που δεν κάνουν συχνά σεξ στη σημερινή εποχή?
Τους λυπάμαι...
και τους λέω πως χάνουν! ;)

Σούργελο είπε...

Καλησπέρα Σαββίνα.
Αλίμονο κούκλα μου, αν νιόπαντρο ζευγάρι δεν είχε πορωθεί με το άθλημα! Αυτή η συνταγή είναι η αγαπημένη μου ;)
Φιλιά και keep on!

Ανώνυμος είπε...

Καλμάρει τα νεύρα, την όρεξη για ίντριγκες κι άλλα αρνητικά συναισθήματα. Οπότε όσο περισσότερο τόσο το καλύτερο λέω εγώ κι ειδικά σ' όσους παρουσιάζουν τάσεις κατάθλιψης και κρίσεις πανικού.

Το πρωινό έχει τη χάρη του, τώρα μαθαίνω ότι είναι και χρήσιμο αλλού... ε ρε τί μαθαίνει κανείς!

Καλησπέρες :)

Matriga είπε...

Εγώ δηλαδή που κάνω 4-5 την εβδομάδα, θα είμαι καλά γιατρέ μου;; lol