Ο καλύτερος τρόπος για να αντιμετωπίσεις έναν πειρασμό, είναι να ενδώσεις. Όσκαρ Ουάϊλντ

Τετάρτη 2 Σεπτεμβρίου 2009

Πολύ χοντρή για να πιστέψουν ότι είναι έγκυος!

Μέχρι τώρα ήξερα για το λεγόμενο ανεμογκάστρι. Τώρα όμως έμαθα και για την "κρυφή" εγκυμοσύνη! Να είσαι έγκυος και το παιδί να σου κρύβεται...


Την εβδομάδα μετά το Δεκαπενταύγουστο στη Μύκονο, το νησί έπαθε την πλάκα του όταν είδε μια γυναίκα με τα κυβικά της να γεννάει στην κυριολεξία στο δρόμο και να της πέφτει το μωρό στα πλακάκια... με το λώρο ακόμη άκοφτο... και να έρχεται ένα Super Puma για να την παραλάβει αυτή και το μωρό. Την έραψαν στο ιατρείο της Μυκόνου μέχρι να έρθουν το ελικόπτερο και ο γυναικολόγος του νησιού τράβαγε τα μαλλιά του.

Κανείς τους, ούτε εκείνη, ούτε κάποιος από τους πολλούς γιατρούς που είχε επισκεφτεί -παραπονούμενη ότι έχει πόνους στη κοιλιά- δεν κατάλαβε ότι η γυναίκα ήταν έγκυος και μάλιστα ετοιμόγεννη!!!

Μάλιστα, τις έδιναν αντιβιώσεις των αντιβιώσεων, τη μία φορά για ουρολοίμωξη, την άλλη για λοίμωξη στα νεφρά... Ήμαρτον! Δεν κατάλαβε κανείς πως ήταν έγκυος;;;

Άντε και οι γιατροί δεν το υποψιάστηκαν γιατί ήταν τόσο χοντρή που δεν νόμισαν ότι θα μπορούσε να μείνει έγκυος... Εκείνη όμως με ένα έμβρυο που γεννήθηκε 3 κιλά και κάτι μέσα στην κοιλιά της, δεν πήρε χαμπάρι τόσους μήνες;; Αυγό είχε στην κοιλιά της και δεν καταλάβαινε το κούνημα μέσα στη μήτρα της;;

Τι να πω;; Έχω μείνει με την απορία - όχι πολύ σοβαρή βέβαια θα μου πείτε, αφού κοτζάμ επιστήμονες δεν είχαν ούτε την υποψία εγκυμοσύνης της - πως γίνεται να ζούμε σε μία χώρα που το Εθνικό σύστημα υγείας της είναι σε κακά χάλια.

Αλλά, πριν μου τη λύσετε θα μου πείτε: Mε τα μυαλά που κουβαλάμε, τι περίμενες; Eίμαστε σούργελα μου φαίνεται. Μωρέ κάτι ήξερα εγώ που έβαλα αυτόν τον τίτλο στο blog μου ;)

2 σχόλια:

Ευρύνοος είπε...

Απο τα απίστευτα και όμως ελληνικά..

αιντεεεεεεε!!!!!!!!!!

Σούργελο είπε...

Δεν το πίστευα όταν μου το είπαν!!